29. syyskuuta 2009

Minun aakkoseni

Olen nyt jotenkin onnistunut karttamaan kameraani tai lähinnä julkaisukelpoisia kuvia. En halua kaikenmaailman greenpeaceja ja kettutyttöjä kimppuuni, joten viikonlopun hirvestyskuvat jääköön koneen syövereihin odottamaan oikeaa tilaisuutta ja paikkaa mahdolliseen julkaisuun. Tänään taas olisi saanut ensilumikuvia (Siis haloo! Syyskuu, ja eilen vielä oli melkein kesä!), mutta kamera on känpillä ja itse olen jumissa Tommilla, ylläri pylläri. Välillä sitä miettii, että josko kävisi välillä vaihtamassa vaatteet tästä haisemasta ja tyhjentämässä omaakin jääkaappia, mutta sitten sitä saa laiskotuskohtauksen ja unohtuu näille reissuille. Puhelimestakin loppuu kohta akku, eikä täällä ole sopivaa laturia. Melko huoletonta! Kouluun sentään olen selvinnyt, tosin tänäkin aamuna pummin Tommilta autokyydin. Olen melkoisen varma, että tässä talossa ajankulu muuttaa merkitystään ja maailma muuttaa muotoaan. Normaalisti sentään meikkaan kouluun, lähinnä etten peljästyttäisi luokkakavereita, sillä näytän aamuisin melko eläimeltä. Täältä herätessäni tuskin muistan edes vilkaista peiliin..


Mutta valitettavan, mutta ei yllättävän kuvien puuttumisen seurauksena tarjoan teille vaihtoehtoisesti elämäni aakkosina:


A - Aurinko. Ilman aurinkoa on pimeää, ja pimeä on niitä harvoja asioita joita pelkään.

B - Blogi. Tulisin toimeen ilmankin, mutta saisin ehdottomasti vähemmän aikaan. Kamerankin otan usein mukaan ihan vain blogiani silmällä pitäen.

C - Celsius-asteet. Oon selkeesti kesäihminen, sillä talvella lähinnä palelen.

D - Dna-näyte. Erittäin tärkeä..

E - Eläimet. Kaikenlaiset karvaotukset vaan yksinkertaisesti on vastustamattomia!

F - Fetajuustovoileivät. On parasta mitä saan keittiössä aikaan.

G - Gansta-angstaus. En tiijä?

H - Historia. Ei kellään ois lainata minulle aikakonetta tai myydä matkaa aikaan ennen nykyaikaa? Nimimerkki Elän väärässä ajassa.

I - Illat. Lämpimät kesäillat tai hämärät syysillat. Päivän jutut on tehty ja on vaan aikaa ennen nukkumaanmenoa. Semmoisia iltoja on liian harvoin!

J - Juhannus. Yksi vuoden kohokohdista. Olipa orpoa viettää Juhannus ulkomailla. Ja sitä paitsi, ilman Juhannusta minun elämä ei varmaankaan ois nyt näin hyvin...

K - Koti. Kotiin voi aina mennä, jos kaupunkielämä ahistaa.

L - Luonto. Niitä harvoja paikkoja, jossa voi todella rauhoittua.

M - Musiikki. Tarvitsee soida taustalla lähes koko ajan. Muuten on liian hiljaista ja se todella häiritsee.

N - Nukkuminen. Parasta ajanvietettä.

O - Oma elämä. Semmonen on asettunu tänne asumaan alivuokralaiseksi ja viihdytään yhdessä kohtalaisen hyvin!

P - Polkupyörä. Että yleensäkin jaksan raahautua sinne kouluun.

Q - Quutamo. Ja hanget.

R - Ruoka. Ruoka on namii. Ilman ruokaa en vois elää.

S - Sähköttömyys. Nykyisin on vaikeaa löytää semmoista paikkaa, jossa voisi todella viettää aikaa ilman tietokonetta ja jopa ilman sitä musiikkia. Yksi tämmönen paikka on isovanhempien mökillä, sieltä on parhaat muistot!

T - Tommi. On vaan tärkeintä.

U - Ulkomaat. Matkustelu ois kivaa, jos ois rahaa!

V - Valokuvaus.

X - X-kromosomi. Todistaa, että minä oon nainen vaikken siltä aina muuten vaikuta.. Hah.

Y - Ystävät. Oon liian sosiaalinen selvitäkseni täällä yksin.

Z - Zzz.. Uni.

Å - Å-kielet. Oon niin huono kielissä, mut haluisin olla hyvä.

Ä - Äiti. Äitillä soi puhelin kun Suvilla on ongelma.

Ö - Öisin nukkuminen. Ei voi liikaa korostaa. Meikä hei tarvii unta vähintään sen yheksän tuntia, joten yöllä ei meinaa ehtiä valvoa ees.

Osa vähän vaikeita miettiä tähän aikaan illasta, kun väsyttää viikonlopun valvomiset, mitä ei tokikaan huomaisi ellen asiasta mainitsisi... Mutta siinä tämän hetken top.




Ja koskaan oon niin jekku, niin juksasinpa vähän! Tämä kuva piti julkaista jo aiemmin, mummun syttäripostauksessa, mutta jostain syystä kuvien lisäys tökki silloin. Nyt kokeillaan uudemmalla toimivuudella!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!