26. maaliskuuta 2010

Kymmenen luovaa kuvaa

Meillä oli tänään koulussa luovuusvalmennusta. Minulle tuli kauhee tarve tehdä jotain luovaa. Maalata, piirtää, valokuvata. Oon nykyään yleensä kaikkeen liian itsekriittinen, joten vaikka jotain saisinkin aikaiseksi, niin en ole tyytyväinen lopputulokseen. Ennen piirsin ja maalasin tosi paljon, mutta sekin on jäänyt vähän taka-alalle. Valokuvaus ois just hienoa, mutta en oo lopulta koskaan tyytyväinen yhteenkään kuvaan. Päätin nyt ottaa tähän hieman uuden asenteen ja kuvailin täysin päättömästi kivoja muotoja, pintoja jne. Ja tämmöstä sain aikaan:











Nyt ois teidän vuoro olla luovia ja keksiä minulle näitä kuvauskohteita ja aiheita. Ei luulis olevan vaikeaa. Eikä tuossa ees tarvi olla kovin luova jos ei vaan satu just tällä hetkellä huvittamaan. Voi keksiä jotain vähemmän luovaa.

Minä lähen sillä aikaa käymään Oulussa, siitä reissusta ehkä lisää jälkeenpäin. Tai en kuitenkaan lupaa olla postaamatta ennen lähtöä, sillä tää luova olo saattaa yllättää.

2 kommenttia:

  1. tosi ihania kuvia! Jos sulla on simpukoita, kuvaa niitä. Tai vanhoja mustavalkokuvia (joihin oon niin rakastunut!)? Vanhan ihmisen ryppyjä? Puun lehden "nuppuja" sitten kun ne ilmestyy? Pajunkissoja? Tai jonkun ihmisen kiharia hiuksia? Tai pienen lapsen sormia, varpaita, hymyä, hiuksia tai silmiä? Tai pitsiä? Tai hapankorpun muruja pöydällä? Nyt mäkin vähän innostuin.. Voisin tulla mukaan sun "kuvausleikkiin"! :D

    VastaaPoista
  2. Kiitti! Joo, tule ilman muuta! Tää on tosi kivaa, kun ei itse tarvitse miettiä sitä mitä kuvaa. Voi keskittyä vaan kuvaamiseen!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!