3. lokakuuta 2010

Projekti kolme rullaa tapettia ja pala muovimattoa

Yritän ehkä alitajuisesti korvata sitä pitkää bloggaustaukoa, jonka viikonloppu aiheutti ja siksipä syydänkin näitä postauksia ihan urakalla, koska mitäpä näitä suotta ajastamaan esimerkiksi ensi viikonlopulle, jolloin oon taas menossa.

Joo, siis meillähän on tässä tää vessaremontti ja siinä sivussa tulin sitten ostaneeksi pari ylimäärästä rullaa tapettia, kun eurolla sai poistokorista. Myös noita vessan seiniin iskettyjä tapetteja jäi sitten yli puoli rullaa ja kasa pieniä paloja, joita ei tietenkään voi heittää hukkaan. Ja pala muovimattoa. Ja tuolla ois vielä neljä litraa liisteriä vielä lisäksi.


Joskus ala-asteella yksi meijän luokan pojista teki minulle muovimatosta mattoja nukkekotiin ja barbeille, mutta sellaisille ei taida olla just nyt tarvetta. (Jos jollain on, niin voin ehkä alkaa myydä sellaisia.) Oon nähny, että tapetinpaloista voi saada kivoja tauluja, mutta noi tapetit ei nyt taida olla siihen hommaan kovin potentiaalisia, ainakaan meidän kotia ajatellen. Todennäköisesti tuun kiroamaan sitä, että ostelen tapetteja hetken mielijohteesta tekosyyllä "koska sain halvalla" ja säästelen remontista jääneitä pikkupaloja ajatuksella "niitä voi vielä joskus tarvita", koska meillä on muutenkin tuota säilytystilaa niin niukasti.


Ja entä se liisteri? Minulla ois tuossa yksi ilmapallo, jonka voisin päällystää sanomalehdellä, mutta oon tehny semmosen liisteripossun jo ala-astella ja en nyt tiijä oonko kovin innostunu tekemään toista. Ellen sitten ala ajatella joululahjoja jo hyvissä ajoin ja kaikki kaverit saa sitten rumia Tee se itse -ilmapalloliisterisanomalehtipossuja ja tapettipakettikortteja...

Että oisko teillä mitään käyttöideaa näille tapeteille ja muille, koska minulla ei ole?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!