17. joulukuuta 2010

Joulupuu muttei kuusi


Kuten jo edellisessä postauksessa taisin mainita, että kuusta meille on toistaiseksi turha hankkia. Tänään jouduin kuitenkin ostamaan yhden paketin joulukuusenkoristepalloja, koska ne oli vaan niin houkuttelevan värisiä ja vielä alennuksessa. Minkäs teet... Ja tästähän me saatiin kätevästi aikaan ongelma, sillä minulla on pallot, mutta ei kuusta. Mietin kuumeisesti, että mihin noi pallot nyt sais menemään kaikkein fiksuimmin ja oho, pihalta löytyikin kuin sattumalta pari koivunoksaa.

Seuraavaksi minua saattais kiinnostaa juosta ostamaan kaupasta valkoista spray-maalia, mutta ehkä ensi jouluna sitten, koska luulen, että tämän vuoden joulukauppakäyntikiintiö vois alkaa olla täysi. Kaikki lahjat on nimittäin jo hankittu, voitteko uskoa, viikkoa ennen aattoa! Ja suurin osa on jo paketissakin!




Huomenna onkin luvassa pienimuotoiset pikkujoulut. Tai tässä vaiheessa ne alkaa olla jo varmaan jo jonkinlaiset pre-joulut, mutta kuitenkin. Koristeasiakin tuli siis kuntoon kertaheitolla!

2 kommenttia:

  1. Niin kaunis! Parempi jopa kuin joulukuusi, vaikka jouluihminen olenkin. Ja voi taatusti pitää esillä pidempäänkin.

    Hiljattain olen eksynyt blogisi pariin, Tykkään! Itse olen alunperin samoilta suunnilta kotoisin kuin missä asustelet. :)

    VastaaPoista
  2. Minun joulukuusiperinteen mukaan se koristellaan vasta aattoaamuna, mutta koska en miellä tätä joulukuuseksi, saan koristella tämän milloin vain! ;)

    Aina on mukava kuulla uusista (ja miksei myös vanhoista) lukijoista, joten kiitos kommentistasi! Tervetuloa käymään jatkossakin!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!