28. helmikuuta 2012

Reilukerhoperhe


Ajattelin nyt lopultakin lukaista läpi tuon joululahjaksi saamani salamalaitteen manuaalin. Testailin samalla noita löytämiäni ominaisuuksia. Tosin nyt täytyy kyllä myöntää, että olisin saanut saman lopputuloksen aikaan sillä samalla osaamisella, mikä minulla oli ennen manuaalin lukemistakin. Välillä tuo homma meinasi olla melkoista hepreaa, en oo nimittäin kauheesti perehtynyt salamakuvaamiseen aiemmin. Ehkä ois jo aika.

Ajattelin tehdä tähän väliin tämmöisen pikapostauksen, koska oon huomenna varmaan niin kiireinen, etten ehdi kotiin kuin vasta illaksi. (Oon katsokaas näköjään kunnostautunut tämän tahtini kanssa...) Lähden nimittäin käymään heti töitten jälkeen Kajaanissa hoitamassa yhden asian. Sen jälkeen pakotan jonkun niistä kahdesta Kajaanissa asuvasta kaveristani hengaamaan minun kanssa, kunnes saan kyydin takaisin. (Okei, voi olla, että niitä kavereita on jopa kolme, mutta kummallisen vähän joka tapauksessa. Aika moni nimittäin jätti kaupungin jo ennen kuin oltiin saatu todistukset käteen.) Tää kyytihomma olikin taas hauska tarina.


Varmistin äitiltä jo viikko sitten, että saan auton lainaan huomenna. Tässä alkuviikosta se keksi, että voisi tulla minun kyydillä ja käydä tapaamassa kaveriaan. No, sitten tilanne muuttuikin niin, että äiti tulisi minun kyydillä Kajaaniin, mutta jatkaisi siitä autolla Vuokatin kautta kotiin ja minä tulisin isän kyydillä. No, seuraavaksi selvisi, että isähän ei siis ole keskiviikkona Kajaanissa. Yhtäkkiä ollaan siis tilanteessa, että äiti menee autolla Vuokattiin, heittää minut matkalla Kajaaniin ja minä tulen linja-autolla kotiin. Reilukerho. Okei, no tällä hetkellä ollaan kuitenkin palattu taaksepäin ja ollaan suunnitelmassa, että äiti tapaa kaveriaan Kajaanissa ja minulla on kyyti myös kotiin.

Ja kun nyt tälle reilukerholinjalle lähdettiin, niin pakko vielä palata viime viikonloppuun. Pikkuveli valitteli äidille, miten elämä on kurjaa ja pohjamudissa. Äiti sitten komensi minua sanomaan jotain piristävää, johon Jussi totesi, että ei tarvitse, Suvi on tässä enemmän pohjalla kuin minä. Jep jep.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!