21. helmikuuta 2012

Valivali ja lupaus paremmasta


Eilisen vastapainona minulla oli tänään astetta (tai useampaa) synkempi päivä, noin niin kuin pukeutumisen suhteen. Yritin kyllä ensin sovittaa marjapuuron väristä neuletta korkeavyötäröisten farkkujen kaveriksi, mutta totesin näyttäväni tänä aamuna verran turvonneelta, että katsoin parhaaksi verhoutua ihan perusfarkkuihin, mustaan paitaan ja harmaaseen, pitkään villatakkiin. Ja mustiin saappaisiin. Ja ruskeisiin villasukkiin. Huono vartalopäivä siis. Pitkästä aikaa. En tiijä mitä oon taas menny syömään, koska turvotuksen lisäksi mahaa nipistelee välillä. Ehkä liikaa laskiaispullia?

Ja parhaillaan yritän täällä tukehtua suklaakonvehtiin. Nää on taas näitä päiviä kun ei tiijä pitkäiskö itkeä vai nauraa. Onneks töissä oli mukavaa.


Piristykseksi heitin kaulaan tuon Seppälän alesta muutamalla eurolla löytyneen lintuhäkin, josta lintu on valitettavasti (tai linnun onneksi) päässyt karkaamaan. Tässä taannoin ihastuin Vero Modassa koruun, jossa oli puu, josta roikkui lintu. En raaskinut ostaa sitä korua, koska se maksoi kuitenkin 16 euroa, mikä on minun mielestä melko paljon korusta, jonka laadusta ei ole takuuta. (Minulla ei siis henk. koht. ole mitään käsitystä Vero Modan korujen kestävyydestä.) Se on kuitenkin jäänyt kummittelemaan mieleen ja nyt korvasin sen tällä tyhjällä lintuhäkillä. Lennelkööt lintu vapaana ja istuskelkoot oksalla samaan aikaan kun minä kannan tyhjää häkkiä.

Huomaatteko, tarvitaan vain vähän pakotettua positiivisuutta, niin hyvä tulee! (Oikeesti en oo ihan niin pohjalla, kuin tämän postauksen perusteella saattaa vaikuttaa...)


Minun illan ohjelmassa on tänään hieronta. Hartiat ja niska on nimittäin jostain syystä semmoisessa jumitustilassa, että veri ei juurikaan kierrä, mikä aiheuttaa päänsärkyä ja huimausta. Ei kannata olla kovin kateellinen, koska valitettavasti minulla ei oo nuorta ja komeeta hierojamiestä, vaan joudun tyytymään hieromalaitteeseen. (Jos jollain löytyy ylimääräisenä, niin saa laittaa postissa tulemaan! Siis se mies.)

Huomenna lupaan olla pirteempi pukeutumiseni suhteen ja ehkä jopa laittaa päälle marjapuuropaidan.


Ja hei, loppuun kaikki vastaa nyt minun piristykseksi, että millaisia postauksia erityisesti haluaisitte täällä nähdä? Oon nyt yrittänyt olla kovasti aktiivisempi, jolloin väliin tulee väkisinkin tällaisia ei-niin-tärkeitä juttuja. Itse tykkään kuitenkin lukea blogeista tällaistakin arkipäivähömppää. Voin jatkossakin yrittää tulla toimeen tyylipostausten (Opettelisin toki olemaan ja poseeraamaan!) kanssa, mikäli ne kiinnostaa. Täysin mihinkään liittymättömiä valokuvia tulee kyllä ihan satavarmana näkymään myös tulevaisuudessa, koska niitten vuoksi oon alunperin tämän blogin perustanutkin! Heh he. Ja jos teillä on postausideoita, niin otan niitä vastaan enemmän kuin mielelläni!

2 kommenttia:

  1. Arkipäivähömppä höystettynä kivoilla kuvilla on kyl loppujen lopuks tosiaan sitä kaikkein kivointa luettavaa =)

    Löysin vasta tän sun blogis, ja täytyy sanoo, että tuun varmaa uudestaankin käymään kun vaikuttaa sen verta kivalta ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siitähän tämä blogi pääosin koostuukin, joten nyt oot löytäny oikeeseen paikkaan! Tervetuloa! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!