16. maaliskuuta 2012

Hamekausi avattu!

Oisi taas töistä miljoona erilaista tarinaa, mutta ajattelin nyt nauttia viikonlopusta ja vapaasta. Ja kun joutuisin muutenkin sensuroimaan niin paljon, että jutuista menisi iso osa hohtoa. Harmi sinänsä, lapsilta kun tulee parhaat jutut.



Uskaltauduin avaamaan hamekauden. (Mekkokauden avasin jo silloin Helsingissä, mutta sielläkin vain iltamenojen osalta.) Minulla on edelleen ongelmia hameen käytön kanssa. Tuntuu, että hameen mukana minun pääni päälle ilmestyy kaikissa neonväreissä vilkkuva huutomerkki. No, ilmeisesti muut eivät sellaista näe, joten olisi ehkä aika tajuta se itsekin.

Yleensä tarvitsen päälleni jotain turvallista, kuten farkut tai jotain muuta hillittyä, kuten mustaa väriä. Tänään kuitenkin yllätin itseni ruudullisella hameella ja marjapuuropaidalla. Kengät oli mustat ihan käytännön syistä. En jaksa raahata töihin monia kenkiä siltä varalta, että päivä saattaa sisältää aktiviteettista ulkoilua, kuten lumivuorten päälle kiipeilyä tms. Sisällä tosin hyppelin paljon pelkissä villasukissa.



Viikonloppua en ole suunnitellut vielä yhtään. Säätiedotus lupaa harmaata sadekeliä, ei siis mitään ihanteellisen kuuloista valokuvausta ajatellen. Tai no, ainakin kuviin sais kunnon masismeininkiä. Jos siis sitä lähettäis tavoittelee. Mut mites tämä minun positiivisuusteema nyt?! Okei, tänään ainakin on ollut ihan huippupäivä. (Jos ei oteta huomioon sitä että Suomi tuntuu olevan tänään täynnä tanssiaisia ja silti minä soittelen kotona kitaralla Martikaisen Kaikki me kuolemme pian -biisiä. No heh, se oli vaan yksi niistä biiseistä jotain satuin soittelee...)

Mutta juu, katellaan sitä sitten huomenna. Minä keskityn nyt noihin Salkkareihin. (Oon niin totaalisen tipahtanu kärryiltä tästä sarjasta vuosia sitten, että tänään on pakko skarpata...)

2 kommenttia:

  1. hihih, mulla on hamekausi aina läpi talven :'D Olen niitä ällötyttömäisiä hienohelmoja, jotka tukahtuvat farkuissa tai mustissa housuissa.
    Mut mun mielestä toi hame-paita-yhdistelmä on tosi nätti, rakastan tuollaisia vyötäröhameita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kun itsekin osaisi pukeutua hameeseen vaikka sitten keskellä kylmintä talvea! Mutta ei, miellän sen niin voimakkaasti kesäasuksi. Mutta oikeastaan tämähän on melko suuri edistysaskel, kun minulla on hame vaikka lunta onkin melko runsaasti! :D

      Minäkin olen rakastunut nimenomaan näihin vyötäröhameisiin, oikeastaan niitä minulla onkin kaikista eniten. (Siis ehkä ne kolme kappaletta ja muita hameita sitten se yksi, heh.)

      Poista

Kiitos kommentistasi!