22. huhtikuuta 2012

Kenkäpostaus

Oon vahingossa viettäny hiljaiseloa täällä blogin puolella, koska todellisessakaan elämässä ei oo tapahtunut yhtään mitään jännää. (Karu totuus paljastuu ja oonko nyt käsittäny jotain väärin, että pitäisköhän minun markkinoida itseeni jotenkin toisin?! Oikeesti oon siis paahtanut gaalasta ja coctail-tilaisuudesta toiseen niin kovalla vauhdilla, että kamera ei oo pysyny matkassa...)

No ei vaan en tiijä mitä oon mörköilly jossain pimeessä huoneessa, mut ainakaan kovin fotogeeniseltä en oo näyttäny. Kävin tuossa pyörähtää lauantai-iltana Kajaanissa. Kollareissa ja toppatakissa. Ja oli kaiken lisäksi vielä kumpparitkin. Kuinka hot. Tänään sitten kävin mummulassa pyörähtää. Lähettiin äitin kanssa ulkoiluttaa koiria läheiselle autiotalolle (Joka on kyllä nykyään osittain isän omistuksessa, että ei tehty mitään laittomuuksia...), jonka vintille olin pitkään suunnitellut tutkimusmatkaa. No, sieltä löytyi sitten hiirenkakkojen lisäksi kasa kenkiä ja pari laatikkoa sulkia.

Otin viisi kuvaa ja kamerasta loppui akku. Jatkoin tuota kuvaamista puhelimen kökkökameralla, kun nyt olin uhmannut henkeäni ja sinne ylös kiivennyt, mutta kun lisäsin muokkausohjelmalla riittävästi kohinaa kaikkiin kuviin, niin sain ne näyttää suunnilleen yhtä heikkolaatuisilta... Lisäsin settiin sitten vielä muutaman päivän takaisia naamakuvia, ihan vaan täydentämään sekasotkua. Pitemmittä avautumisitta isken koko kuvasetin tähän, olkaa hyvät! (Ja nyt kauhee arvailu käyntiin, että mitkä on järkkärillä otetut kuvat ja mitkä tuolla kämäsellä Galaxy Minillä..Eihän erota?!)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!