22. kesäkuuta 2012

Tuuliviiri yllä talon katon...

Yks maailman huonoimmista bloggaajista ilmottautuu, heipä hei! Tää ois ihan ok juttu, jos minulla ois joku elämä. Mut ei. Oon vaan paahtanu sitä töihin, syömään, nukkumaan -rataa. Sinänsä ei haittaa minua, mutta se, että oon laiminlyöny tätä yhtä harrastusta, nii vähän ottaa päähän. No, nyt ois ruhtinaalliset kuusi päivää vapaata, eli ehkä mahdollisesti pisin tämän kesän vapaista. Mitään käsitettä "kesäloma" en tunne.


Aattelin sitten, että jos kerrankin tekis juhannuksena jotain normaalista poikkeavaa. Eli siis näkis kavereita. Oon normaalisti viettäny semmosia kotijuhannuksia, mutta koska hengasin koko viime talven kotona, niin suunnittelin jo vaikka mitä muuta. Suunnitelmat muuttuivat ja lopulta päädyin siihen tilanteeseen, että ostin pullon viiniä ja kaapin täyteen ruokaa ja päätin istua illan kämpillä elokuvia katsellen. Vielä pari tuntia sitten minun suunnitelmat vaihtuivat puolen minuutin välein. Hetki sitten sain kuitenkin yllättävän tarjouksen lähteä mökkeilemään ja tällä hetkellä oon menossa sinne.

En tiijä kyseisestä mökistä mitään, enkä kauheesti ees tunne sinne tulijoita, mut otetaan nyt seikkailun kannalta. Ehkä parempi sekin vaihtoehto kun löytää itsensä yksinäisenä jostain baarista juttelemassa oluttuopille. Hehehe.


Minun pitäs laittaa ehkä vielä jotain kamoja kasaan tässä kyytiä ootellessa. Ääh. Tosi vaikeeta pakata, kun en yhtään tiijä, että mitä pitäis olla mukana. Ehkä pitäis olla jopa oma teltta, jos meinaan saada katon pääni päälle!? Onneks mökki on käsittääkseni tässä melko lähellä ja taksithan on melkein ilmasia... Apuaa!

En ees toivottele enää tässä vaiheessa mitään juhannuksia kenellekään, koskapa kaikki muut vähemmän säälittävät ja enemmän ajoissa olevat on ehkä jo kaukana elektronisista laitteista ja palaa linjoille sitten viikonlopun jälkeen, täynnä hyttysenpuremia. Joten tsemppiä niitten sekä paleltumien kanssa! Aah, Suomen kesä on niin parasta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!