26. tammikuuta 2013

Niskajumia

Minulla on ollut tosi tehokas viikonloppu, vaikka oon ollu vapaalla. Eilen käytiin parin kaverin kanssa muutamalla ja olin sitten kotona siinä puoli neljän seutuun. Aamulla totesin, että oon tanssinu taas liian vauhdilla ja niska on mennyt jumiin. Perus, pitäisi vaan pysyä pois sieltä tanssilattialta. Kiskoin muutamat Buranat naamaan ja pääkin alkoi kääntyillä vähitellen sen verran, että lähdin illaksi PartyLite-kutsuille. En ookkaan koskaan aiemmin ollut millään vastaavilla, joten olihan se jo aikakin.

Olin tällä kertaa hyvin maltillinen shoppailija, koska sain eilen kulumaan Prismaan taas ihan liikaa rahaa, vaikka olin alunperin ruokaostoksilla. Ostelin kenkiä, laukkuja ja huiveja, koska ne oli alennuksessa. Huoh. Mutta toisaalta, huivi ja laukku pääsivät käyttöön heti! Viime yö meni tämän näköisenä.


Tosin tuon peuran jätin pois ranteesta, koska laitoin tuohon päälle lämmikkeeksi vielä neuletakin, joka sotkeutui nuihin sarviin jatkuvasti.

Satuin nuitten ostosteni kanssa just sen söpön kassapojan kassalle ja koin pieniä wtf-hetkiä, kun rahastaessaan minua tyyppi alkoi yhtäkkiä heitellä vaatteitaan pois. Okei, tämä nyt kuulostaakin tosi hämärältä... Mutta niin, menin tilanteessa hieman hämmästyksestä sekaisin ja mokasin sen korttihomman jotenkin niin, että se kortin yhteys katkesi. Kassa vaan totesi, että taitaa se kortti kiusata sinua vähän. Juu, tästä lähin asioin vaan Prismassa ja kyseisellä kassalla, jos mahdollista. Naureskelin nimittäin tuolle tilanteelle koko illan.

Ainoa ongelma vaan on, että tästä lähtien joudun oikeesti miettimään, että miltän näytän kaupassa käydessäni...


Ja ne kengät jotka ostin joudun laittamaan odottamaan kevättä. Ovat vähän liian avonaiset näihin keleihin, mutta juuri sopivat hameiden kanssa käytettäviksi. Siis juuri sellaiset kengät, joista minulla on ollut vähän pulaa. Toivottavasti ne ovat hyvät jalassa, sillä uskon, että mikäli tuo asia toimii, niin niistä tulee yhdet suosikeistani.

Luulen, että joudun testailemaan kenkiä ja kuivakäyttämään niitä täällä sisätiloissa vielä monta kertaa, ennen kuin pääsen niiden kanssa oikeasti liikenteeseen, joten ehkäpä saan tännekin jotain materiaalia niistä... Olin kyllä juuri päättänyt, että ostan vain oikeasti laadukkaita ja toimivia kenkiä, mutta en vaan voinut jättää nuita hyllylle sen -30 prossan alelapun kanssa. Ei siis auta kuin toivoa, että ne eivät tapa minun jalkoja tai hajoa heti ensikäytössä.


Minä ajattelin nyt vähän kitaroida, oon nimittäin innostunut siitä taas vähän uudestaan. Tosin järkevintä olisi nyt antaa tuon niskan levätä, että pääsen huomenna ylös sängystä. En muista, milloin minulla olisi viimeksi ollut noin kipeä niska, melkein itketti. Itse asiassa puolet takaraivosta oli aivan kosketushellänä, kun yritin epätoivoisesti harrastaa jotain itsehierontaa. Pakko varmaan alkaa etsiä tästä kaupungista jotain kohtuuhintaista hierojaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!