26. helmikuuta 2013

Aurinkoenergiapommi

Eipä minulla muuta kun että oon nähny kevään ensimmäiset vesirapakot ja tulin siitä niin iloiseksi, että tuuletin matot, imuroin ja jopa luutusin. Vaihdoin vuodevaatteet ja tarkenin hengailla aamutakissa, vaikka parvekkeen ovi oli auki. Oon nyt siis höyrynny melkein koko vapaapäivän siivouksen parissa, pesin nimittäin pyykkiäkin ja vessanpöntön. Ja aamulla kävin puolentoista tunnin kävelylenkin. Ikkunoita en ehtiny enää pestä...

Muutenkin nämä päivät on menny vauhdilla, eilen ehdin kyläillä, käydä leffassa katsomassa 21 tapaa pilata avioliitto ja istua vielä iltaakin. Tosin oon edelleen antibiooteilla, joten menin kaiken varalta ihan vaan vesilinjalla ja uni yllätti melko pian. Tänään oon sitten siivouksen lisäksi pyörähtäny viinibaarissa (vesilasillisella), treffaillu kaveria ravintolassa, kuollu päänsärkyyn ja illalla vielä leffailtaa Puhdistuksen parissa toisen kaverin kanssa. Aa, mitä sosiaalisuutta ja aktiivisuutta! Ainoa, mitä en ehtinyt toteuttaa suunnitelmista huolimatta, niin kirja ja kahvila -komboa. Sain nimittäin kaverilta lainaan kirjan, jonka meinaan nyt lukea kahvilassa istuskellen. No, onhan näitä päiviä vielä.

Tajusin, että perjantaina alkaa maaliskuu eli virallinen kevät!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!