13. maaliskuuta 2013

Väsymystila

Oon kuvaillu melkein joka päivä jotain ja postausajatuksia olisi vaikka kuinka monta, mutta laiskuus on iskeny siinä vaiheessa, kun kuvat olisi pitäny laittaa koneelle. Laitoin nyt kerralla sitten kahden eri kuvausreissun räpsyt, yhdet asukuvat, kuvat parin päivän takaisesta kampauksesta ja vielä kuvan yhdestä heräteostoksesta.

Nyt kuitenkin tsemppaan viimeisillä voimillani ennen nukkumaanmenoa ja lätkäisen tämän päivän pukimet kehiin. Miten voikin väsyttää näin hurjana, vaikka oon tässä vietelly rentoa vapaapäivää. Ensin aamulenkillä, sitten tiskaus, sitten melkein heti perään päivälenkillä ja samaan syssyyn vielä iltapäivälenkkikin. Sitten jouduin käymään vielä toisen iltapäivälenkin musakaupassa ostamassa kitaraan kieltä ja samalla tietty Stockalla urheilemassa. Löysin ihania juttuja, mutta lähes itkien jätin ne hyllyyn ja olin ylpeä itsestäni ja tekemästäni säästöstä.


No sittenhän tulin kotiin ja tein elämäni ensimmäistä kertaa kaalilaatikkoa ja taas on tiskiallas täynnä tavaraa. Tänään ois pitäny myös pestä pyykkiä ja siivota, koska muistin, että huomenna saan yökylävieraan ja tämä kämppä on ihan hirveessä sotkussa, kun en oo tuon työputken aikana jaksanu tehä mitään. Ja kaiken huipuksi sain tänään Ifolor-tilaukseni ja nyt täällä on myös sata valokuvaa plus kaikki oheistarvikkeet, kuten albumit, liimat ja koristepaperit ja muut levällään. Ääh, miten tää on nyt taas tämmöstä... Huomenna kyllä oon tosi ahkera niissä siivoushommissa.


Mutta sitä ennen nukun kunnon yöunet, koska oon aivan superpoikki. Tuntuu, että silmät painuu väkisin kiinni ja päässä sumenee. Heräsin nimittäin aivan liian aikaisin, koska oon vielä näköjään aamuvuororytmissä. Mutta nyt suihkuun, hammaspyykille ja peiton alle, koska muuten nukahan tähän sohvalle. Tekis varmasti hyvää tälle niskajumille. (En meinannu saaha äsken tuota villapaitaa pois päältä, kun käsi ei noussu riittävästi.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!