22. heinäkuuta 2013

Mustikoita ja vadelmia

Sain tänään lopultakin niin paljon aikaiseksi, että siivoilin blogin ulkoasua hieman. (Enkä edes jaksanut puuhata kaikkea mitä olin ajatellut.) Minulla on jo pitemmän aikaa ollut suunnitelmissa luopua blogin nimestä ja vaihtaa se suomenkieliseen tai liittää se jotenkin yksinkertaisesti nimeeni. Vähän vaiheessa ollaan vielä. Toisaalta olen ajatellut myös kokonaan uuden blogin perustamista. Samaan yhteyteen laittaisin jonkinlaisen yksinkertaisen ja selkeän portfolion parhaista valokuvistani, koska sellaiselle voisi olla tarvetta. 

No mutta koneella istumisen lisäksi ehdin käydä pienen kuvausreissun. Tai oikeastaan se oli alunperin mustikka- ja vadelmareissu ja samalla hain kanervia Ouluun vietäväksi. Äiti siis poimi mustikat ja suurimman osan vadelmista. Minä makasin marikossa ja kuvailin risuja. Ja mikä tärkeintä, pidin Batmanille seuraa.






Parasta, mitä kesällä voi syödä, on tuoreet mustikat ja vadelmat vadelmakastikkeen kera.

4 kommenttia:

  1. Eii uutta blogia! Vaihdat vaan nimen jos se on mahdollista. Tää on kuitenkin se sun juttu (ja vähä munki ku oon melkeen alusta asti seurannu... :))

    Tää uus ulkoasu on ihan kiva, mut toi teksti vähän pientä. :) Tai en mä tiedä onko mulla vaan huono näkö..

    Malla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, hurjaa, että oot ollu näin kauan mukana! :D Ihteä just vähän ahistaa ne vanhat postaukset, mutta toisaalta nekin on osa minua. Tuskin kuitenkaan tulisin koskaan tätä blogia poistamaan, en todellakaan raaskisi tehdä sitä! Mutta toistaiseksi nyt ainakin jatkan vielä täällä samassa paikassa, joten ei hätää! En ole aina kovin aikaansaava ihminen... ;)

      Ja kiitos kommentista, en itse ajatellutkaan tuota tekstiasiaa, koska sitä en varsinaisesti lähtenyt muokkaamaan mihinkään, taisi vaihtua ihan vahingossa! Täytyypä käydä korjaamassa asia.

      Poista
  2. Täällä toinen alusta asti mukana "elänyt" harras lukija ja kuviesi ihailija :) Ei saa poistaa mennyttä! -Jen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista! Mitään en tule poistamaan kyllä, täytynee vain itse pysyä pois tuolta vanhimmista päivityksistä, niin niiden olemassaoloa ei edes muista. ;)

      Poista

Kiitos kommentistasi!