9. elokuuta 2013

Prinsessaleikki

Lähdin ostamaan perushelmiä, koska no, sellaiset vaan pitää omistaa. (Minun mielestä ne mätsää niin hyvin yhteen uuden lempparini, eli mummolaukun kanssa...) Ja koska alennuksesta sai halpaan hintaan helmikorvakorut, niin piti ostaa nekin mätsäämään. Sitten muistin, että oon jo pitemmän aikaa haaveillut nutturanpiristäjästä, eli jostain kivasta hiusklipsistä, koska perusnuttura alkaa käydä jo vähän tylsäksi. Sinkoilin silmät kiiluen ympäri Glitteriä.


Kotona levitin ostokseni sängylle ja totesin, että tulipa sitten hamstrattua prinsessa ja puoli valtakuntaa. Näytän kohta reippuineni ja rusetteineni eskarilaiselta, joka on ekan koulupäivän kunniaksi laittanut kaikki ne kesän aikana tivolista voitetut härpäkkeet päälle. Mutta kai se tämä prinsessavaihe tulee joka tytölle jossain vaiheessa elämää, minulla sen aika on nyt.


Korvanapit on tosiaan klipsit, koska en pienenä saanut äitiltä lupaa reikiin ja sitten vanhempana ei enää kiinnostanut. Tosin helixin laitoin korvaan sitten jossain vaiheessa, ja siihenkin on tulossa postissa uusia koruja parasta aikaa. Unohdin, että oon korulakossa niin kauan, että oikeesti alan käyttää noita. Mutta luotan siihen, että syksy tulee ja innostaa taas penkomaan koruvarastoja.


Ostin korujen vastapainoksi myös pari tuubihuivia, jotka nyt on oikeastaan enemmän koruja, kuin mitään lämmittäviä asusteita, mutta oliivinvihreästä ja sinapinkeltaisesta väristä päätellen syksy on tulossa vähitellen myös minun vaatehyllyyni. Taistelin tässä yksi ilta kynttiläfiilistä vastaan. En osaa polttaa kynttilöitä kesällä, vaan ne kuuluvat minun mielikuvissa selkeästi syksyyn. En ehkä ole vielä valmis luopumaan kesästä. Elokuu on kesäkuu, sitä paitsi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!