25. marraskuuta 2013

Cheek flanellipaidassa

Jos aamulla ei ois ollu maa valkosena ja aurinko ei ois paistanut, niin oisi kyllä harmittanut herätä.

Näin unta Cheekin keikasta. En kuitenkaan jaksanut raahautua keikalle kuin vasta viimeisen biisin ajaksi, jonka jälkeen jäin odottelemaan äitiä töistä Ristijärven koulun alakerran käytävälle. Yhtäkkiä yksi luokan ovista aukesi ja sieltä hyppäsi esiin Cheek pitäen minulle samalla privaattia käsinukke-esitystä. Cheek oli pukeutunut asianmukaisesti punaruutuiseen flanellipaitaan ja farkkulappuhaalareihin. Minä tuulipukuun. En kuitenkaan voinut oikein keskittyä itse esitykseen, koska minulla särki selkää niin paljon. Herrasmies-Cheek istui viereen ja totesi lohduttavasti: "Mäki kävin eilen salil."

Kun heräsin, niin Cheek oli poissa, mutta selkäkipu ei. Ja Ville kielsi minua nukkumasta enää, että en näkisi vastaavia unia. Mustis. Mutta ehkä luen salaa myös tänä iltana juuri ennen nukahtamista Helin postauksen Cheekistä... (Tämän postauksen kuvat eivät valitettavasti ole kyseisestä herraa, koska kuvien ottohetkellä olin jo hereillä.)







2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi!