7. marraskuuta 2013

Ei valoa missään

Lupailin teille jotain kunnollista postausta vaihteeksi, ja minä tosissani yritin! Mutta minusta tuntuu, että me ollaan ajauduttu johonkin mustaan aukkoon, koska en nää valoa missään. (Tää ei siis oo mikään henkinen olotila, heh, vaikka vähän dramaattiselta kuulosti...) Yritin ottaa asukuvia, ensin sisällä, työmaavalon kanssa. Ei riittänyt, menin parvekkeelle, mutta ei riittänyt sielläkään. Luovutin ja lähdin apteekkiin ostamaan D-vitamiinipurkin ja jotain ihmevettä, jonka pitäisi auttaa näitten silmien poltteluun. Sietäis auttaa, kun maksoin pienestä vesipurkista seitsemän euroa. Toistaiseksi ei oo auttanu oikein mikään. Yritin pitää eilen välipäivän silmämeikin suhteen ja piilottelin silmiä imagolasien takana.

Käytiin Pasin kanssa kahvilla taas, koska ei voitu lähtee kuvaamaan jo sen mainitun valonpuutteen vuoksi. (Oon totaalisen unohtanu kertoa, että Pasi löytyy Instagramista, @paspartuu_ , hoksatkaa tuo _alaviiva_!) Sitten käytiin ostaa samiskumpparit vahingossa. Sitten soitti Reza, että missä oon ja olin yllättäen melkein ihan vieressä! No, me mentiin sitten Clas Ohlsonille. (Minä ostin permanenttitussin ja Reza valokuvakehyksen.) Koska tuosta hillittömästä shoppailusta tuli niin kova nälkä ja jano, niin mentiin vielä Hemingway'siin syömään herkkukori ja juomaan yhen oluet. Ja glögit. 

Sitten tuli Ville ja mentiin leffaan katsomaan Captain Phillips, koska Tom Hanks. Oli hyvä leffa, koska Tom Hanks, mutta jännitin koko ajan niin hulluna, että olin ihan hapoilla ja tärisin (Meinasin kirjottaa kahesti, että törisin..), kun se leffa lopulta loppui. En sitten yhtään siedä tuonkaltaista jännitystä. Pääsisiköhän näillä näytöillä esim. Hesariin tekee leffa-arvosteluja?


Tässä kuitenkin nämä eilisen asut. Oli hauska shoppailla Partioaitassa kumppareita noissa tamineissa. Myyjä oli että eh, voinko auttaa ja minä tietty heti häsää, että oisko villasukkia, kun on nyt mukana vaan nää sukkahousut. Ois tehny mieli huutaa, että en kyllä oikeesti oo mikään hienohelma... 

Otin tosiaan nää kuvat myös parvekkeella, on ehkä hitusen enemmän valoa ja näkyypähän värit paremmin. Siis musta ja harmaa. 


Tajusin, että kohta on taas viikonloppu!! Arvatkaa mitä! Minä lähen pienelle viikonloppu-road tripille, joten blogissa voi olla melko hiljaista, mutta lupaan ottaa sitäkin enemmän kuvamateriaalia ensi viikolle. Instagram @suvipy päivittyy kuitenkin varmaan melko tiuhaan ja reaaliajassa.

Miltäs asukuvat näyttävät pitkästä aikaa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!