3. joulukuuta 2013

Kaljaa ja änäriä

Eih, minun piti tehä reseptipostaus lempparisalaatista, mutta tajusin juuri, että söin viimeisen annoksen juuri. Eipä siis tule näkymään, koska ilman kuvaa ei onnistu. Ja muutenkaan salaatti ei nyt oikein sovi kuvioon. Kävi nimittäin niin, että Ville tuli kaupasta, nakkas minulle änärilehden (Tässä änärivaiheessa Pasi kiehuu ylpeydestä, tiijän.) sekä toi tähän sohvalle avatun oluen. Jossain välissä se ehti laittaa ruuankin valmiiksi. Nyt on hieman epäonnistunut olo näin naisena, mutta samaan aikaan olen mielissäni tästä tasa-arvon multihuipentumasta. Vai menikö tämä tasa-arvoisuus jo nyt sitten ihan päälaelleen? 


Toinen vaihtoehto, se naisellisempi siis, ois ollu viinibaari, mutta siirsin sen mahdollisesti huomiselle sosiaalisista syistä. Lempparitarjoilija ei ollutkaan tänään töissä. Olen vakaasti päättänyt, että tästä lähin suosin viiniasioissa vain viinibaaria. Olen siinä mielessä epäonnistunut yksilö, että en saa juotua viinipulloa kokonaan. Voikohan tämä olla joku geenivirhe tms. mutta joka hemmetin kerta pullon pohjalle vanhenee iso lasillinen viiniä. Ostin jo pienemmän sinkkupullon sen perusperheviinin sijaan, mutta ei auttanut. Tästä turhautuneena hain Clasulta viinipumpun. Ja vaikka kuinka sitä viiniä pumppailin, niin en saanut juotua sitä riittävän nopeasti, vaan nekin jämät vanheni jääkaappiin. Tästä vinkki alkolle, että voisitteko myydä sitä viintä myös laseittain? Niin kauan kuin tämä ei ole mahdollista, ostan viinini ainoastaan viinibaarista. Minusta on näköjään mahdotonta tehdä alkoholistia.


Minulla siis on tosiaan pari päivää vapaata tässä ennen itsenäisyyspäivää. En oo suunnitellut mitään ohjelmaa, joululahjahommia voisi miettiä. Samoin voisin käydä ostamassa uuden meikkivoiteen, koska totesin, että edellisen purkin sisältö on ilmeisesti haihtunut ilmaan kesän aikana. Oon myös löytänyt ekan ripsivärin, josta pidän oikeasti ja täytyisi käydä hamstraamassa lisää.  (Yritän tässä nyt kovasti nostaa tätä naiseuttani tässä esille...) Yleensä vaan nämä minun kosmetiikkareissuni päättyvät Clasun rautalankaosastolle etsimään hienoja työkaluja työkalupakkiini.


Postauksen kuvat on muuten otettu kuun vaihteessa, kun olin jo ehtinyt ajaa movember-kalapuikkoni pois. 

P.s. Mitä teille kuuluu?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!